Liten lørdagslykke....




helgen

 har jeg hatt en aldri så

 liten

lykkefølelse 

i

 fanget!

Jeg har hatt så mye glede av sånne

 bitte små

ja, helt alminnelige

ting!





Å 

stryke

 mange

 servietter..

blir jo så

 mye

 morsommere

 hvis strykebrettet kan stå på

 en trivelig 

plass!

I fint vær tar jeg fram  skjøteledningen og flytter meg ut 


verandaen

tenk..

stå ute og stryke klær i sola!

Men i dag?


 Det

 ble

 foran

 stuevinduene!

Fordi..

jeg

 vil

 nyte

 hvert

øyeblikk!

Se..

 og 

være

 så 

absolutt

 til

 stede



det jeg gjør!


Hvorfor stirre rett i veggen og ha det

 trist?

Det kan jo være ganske

kjedelig

 å 

stryke

tøy?

Isteden  

velger

  jeg å skape meg

 ei 

koselig

 stund..

det er utrolig 

effektivt.. 

bare prøv!







Kjøpte meg noen av de nye 

hendige

plastkurvene!

De kan brukes til så

 mye

 forskjellig..

bare fantasien som setter

 grenser!




Nye

 plastkasser

 til

småting..

små plastesker inni kassene fulgte med

også..

utrolig praktiske!

Tenkte å bruke dem 

til

 mindre

 hageting..

åpnede

 frøposer kanskje? 




Liten 

lørdagslykke


boks..

hjemmelagede

 sprø

knekkebrød!




Jordbærsmoothie

 og

 ananas - lykke..





Skap

 deg

 noen

 lysfylte

 øyeblikk!


En aldri så

 liten


lørdagslykke?

Kanskje du er midt

 oppi 

husvasken 

eller

andre

kjedelige

 må-gjøre-ting?

Uansett..

det kan bli noen

 små

 gledesfylte 

øyeblikk!

 ♥


"Kunsten å være lykkelig består i å gjøre
sine gleder enkle."

Kinesisk ordspråk



Ha det fint..til du kikker innom igjen!


Kommentarer

  1. Å, du har så rett! Det er snakk om å telle sine velsignelser og sette pris på det man har. Det er viktig å tenke på hva man lar få fokus.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant?Og hvis gledene er litt små og enkle..så blir det så utrolig mange herlige gleder!:)God lørdag til deg!:)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg