Lazy day...



Denne dagen har vært

 litt

 grå !

Ja, du vet..

litt

døsig..

og

 ganske

 dunkel

med

 regn..

 som pisker mot ruta!

 Og

i  

kjøkkenet mitt?


Der råder det en

 stille..



alldeles

deilig 

regnværs-stemning

med mine kjære rundt meg til en

 spontan

lazy day - lunsj!










Lazy day..


mormors

kjøkken..





Fredagsrosene

 er 

også

 litt


dunkle

og

ganske

lazy..


Så deilig!

For vi trenger det!

 Dager

med

 litt 

langsom

 rytme..

Kunne

 tenke

 innover..

og

 utover 

bare

 gynge

 litt..

 i 

stillhetens vugge!

Ei

 deilig 

stund..

for

 å  

se 

 hverandre

 og

 bare

 lytte

med

 hjertet!

God fredag fra meg!

 


Kommentarer

  1. late dager... late dager er en stor drøm når dagene strømmer på... og bare "krever"... på én måte.. noe krever - noe utfordrer - noe bare ber deg om å være - og noe bare er der som en stor byrde..... dette prøver jeg å finne løsningen på..... god helg;) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette var veldig interessant,Marit Rakel- alt dette forskjellige du nevner.. som dagene våre innebærer..så mange "krav"..ja, byrder også..takk for interessant innspill fra deg!God helg til deg også!<3

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg