Et kjærlig blikk..


Hvordan kan du vite at det nærmer seg

vår?

Ja, for du ligger jo bare der..

 under

jorden..

så stille..

ikke har du rørt på deg siden sist 

og

ikke har du fått

 noe

servering

 hos meg heller..

ikke

vann

 nei, absolutt ingenting!


Det kriblet litt i kroppen

for

 jeg var jo veldig

spent på

om

du

dukket opp?




Jeg ville gå  ut

i dag

å

 grave

 løvet til side..

se etter deg

beundre deg

 og

gi deg

 et kjærlig blikk!


Så nydelig du er!

Tenk, dette er det

 eneste

 du har fått..

mitt kjærlige blikk!


For

 et

under!

Her kommer du plutselig bare 

å

forteller meg

 at

det nærmer seg

vår..

hvordan vet du det egentlig?


Jeg har jo

følt

det på meg da..

at det er

 noe

i

 gjære

så når

 du

 har ventet sååå lenge i jorda

 så kan da vel 

jeg

greie

 å vente..

 litt til..


vår!



Takk for at

du

kom

og

strålte

opp av løvet

 og

 ga meg

 budskapet

om

vår

i

vente!

Kommentarer

Populære innlegg