Ute på vift..


Det kan være utrolig fint

 å være

 ute på vift

 med de to

kavalerene mine!

Det bløte og deilige

 regnet

trommer mot ansiktet mitt

 og

 sørger for naturens egen velgjørende 

hudpleie!

Jeg strekker ansiktet oppover for å la det

 pleie litt ekstra..

ja,det kjennes jo bare fantastisk ut..

jeg nyter det!




Det er så friskt og godt!

Jeg går og tenker på

 at

dagene

går så fort..

livet er

kort..

så hvis vi skal være

lykkelige

så må vi være det

 i dag!

Ikke

 i

 fremtiden

men her og nå!




Egon vasser over

 til neste

holme

 mens Billy

 balanserer

 på

steinene

 sammen med "mor"

 og

kikker bak seg 

 hele tiden..

"Kommer du?"




Vi fant vårt eget

sølepytthjerte

i dag også..

så vakkert!




..og vår egen lille

Knerten!

Billy finner så mange små Knerten-pinner!


 Så møtte vi

ørn

i dag

flott å betrakte den

da den lettet med

 sine

 brede vingeslag..

det er jammen aldri kjedelig

 ute

 i

 naturen!

Kjenner at i år

vil jeg lære meg

flere navn!

blomster, andre planter og på trær!

Lære navnet på flere fugler..og fisk..ja, på

alt!

Da blir jo turene enda

 mer

 spennende!


Takk for denne deilige turen,gutter!

Med naturens egen

hudpleie..

den friske

vinden

som rusket skikkelig opp

 i

tankevirksomheten

og

de små..

 så bitte små

gledene

følte jeg meg i aller høyeste grad

levende! 



Kommentarer

Populære innlegg