Fredagskos..


Endelig!


Du kommer

innenfor døra

 di

etter

dagens

 gjøremål

og

kjenner helt

sikkert

 på

den

spesielle

 godfølelsen!

Det er jo fredag!





Det betyr

fredagskos..

uansett..

om det venter

 noen gjøremål..

det gjør

 godt

 for

kropp og sjel

 å

ta et lite pust i bakken!

Samle tankene litt..

om..tja..

ganske alminnelige ting..

om

hva som skal skje i helgen kanskje?

Noe spesielt?

Eller ei rolig helg hjemme?

Uansett..

fredag

er

 for meg

absolutt

 den beste dagen

 i

 uken!

Men jeg skal jo ikke noe spesielt i helgen!

Hvorfor gleder jeg meg sånn?



 Blomster

 hører så absolutt

med

 til

 den deilige

fredagsfølelsen!

Blomsterglede!




De er

nydelige..

og

slik blir jeg sittende

 å

 tenke litt..


så masse rart!

Så rare

fredagstanker!

Tenke

 på

det gode..

at

 jeg vil fortsette å tro på det

 gode

 i

 livet

selv om mange også blir rammet av det

vonde..

og

at jeg vil tro

 på det

vakre

selv om det er veldig mye trist i

verden!

Så vil jeg fortsette å tro

 på

kjærligheten!

Ja,selv om det er mye fiendskap og hat!

For

kjærlighet

 er

som

en dråpe vann..

som

 hjelper

 blomsten

 til

å

reise seg igjen..

leve videre!

Utrolig..ikke sant?

Akkurat slik som kjærligheten er for menneskene!



Litt kjærlighet

 kan faktisk

helbrede

 et menneske..

hjelpe noen til å finne igjen

livsmotet..

Fantastisk!


Deilige

fredagsfølelsen!

Den er også

litt

rar..

den er

som å komme

 hjem

etter ei lang slitsom reise..

som å endelig

 finne fram

 etter

vandring

 i

ukjent landskap..

eller

som å finne

noe

eller

 noen

i

 livet

som skaper

den helt store

lykkefølelsen!

Slik er fredagsfølelsen!



Er du også

 et

 fredagsmenneske?

Som går rundt med

denne

 gode følelsen i magen

selv om det egentlig bare er

 en helt vanlig fredag?

Som går rundt å gleder deg uten noen spesiell grunn?

Da er vi flere!

Ha en kjempekoselig fredag til vi sees igjen!

Kommentarer

Populære innlegg