Tulleting..


Velkommen!

Ja, det skal du være!

Du

herlige

søndagen!


 morgenkvisten

ble

 du

 min kjære søndag

 litt

tankefull..




Jeg leter

 i

 gamle

bøker

og

nyter

stemningen

i

kjøkkenet

skjønner du!


Søndag!


Ja, for da er det liksom

"lovlig"

å

 drive med

slike

tulleting

som

 jeg

elsker

å

 gjøre!


Ja, sånt som egentlig ikke er


 nyttig

som

 ikke helt

 kan

forklares..

ja, er det kanskje

nesten

 litt

bortkastet

tid

også?


 kommer

 spørsmålene

om

hva er det egentlig

 du

gjør på?

Leter

 du

 etter

noe?

Eh..ja.. det er

 da

 jeg får litt

forklaringsproblemer

for jeg vet jo egentlig ikke

 helt selv

om

 jeg leter etter

noe

spesielt..

tror da ikke det!

Jeg

 bare

koser

 meg!




Så går

 morgenen

min

over

 til å bli litt 

mer

fargerik..

tørkede

goji-bær

proppfull

 av

 helsebringende stoffer!

Nydelig

 å

drysse

over

frokostblandingen!

Tenk så mye

 godt

 jeg har i kjøleskapet..

tenk

goji-bær!

Jeg vil tenke på at det

 er virkelig

 ingen

 selvfølge!




Kanskje

 på

 tide

 å

starte søndagen


ordentlig? 

Men hva er nå

egentlig

det?

Mine

tulleting


 en søndag

er

 kanskje

 litt 

 viktige?

Ikke for

menneskeheten

men

for meg?

Mens andre har glede av

 noe helt annet!

Ja!

For det er jo nettopp slik det er!

Klart vi

 er

forskjellige!

Det er jo det som gjør livet

utrolig

spennende!

Men likevel

er vi

ganske

 så like..

ikke sant?


God søndag..

til du

kikker innom

 igjen!

Kommentarer

Populære innlegg