Slipp fargene fri..!


Det kom et hvitt kjølig teppe på bakken!

Og våren?

Den lar nok vente på seg enda ei stund framover!

Men likevel..i februar blir lengselen etter vår nesten uutholdelig for noen av oss!

Da er det deilig å starte våren tidlig inne først..før det eksploderer utendørs!

Og nå bugner det jo plutselig i blomsterbutikkene!

Fargesprakende løkblomster som står parat til å springe ut med sine små blå perler

eller bitte små gule liljeblomster! 


sukk..såå fin altså..



..glassbolle og skjell ..og de dekorative nakne røttene..



..små blå perleblomster..



..små vårgleder på bordet mitt..



..små yndige stemor ..disse blir plantet ut etterhvert..


Min egen

 lille

 vårmiks!

De gnistrende fargene..

jeg sender en gnist avgårde til deg!

Jeg liker denne energispruten som fargene gir!

Et lite vår-kick på stuebordet!

Det var utrolig koselig å leke seg i dag

 med disse herlige fargerike

 vårplantene!

Rote litt med jord og krukker..og skape et bitte lite pust av vår innendørs!

Boltre meg..og kanskje glede deg med all denne fargeprakten! 

Og ikke minst - slippe alle de vakre fargene fri!




Ønsker deg

 en deilig dag

 med

 tidlige vårfornemmelser..

til vi sees!

Kommentarer

Populære innlegg