Småplukk..


Heisann!

Kikker innom for å ønske deg en fin onsdag!

Jeg ble sittende på morgenen å kikke litt..

på en presang jeg fikk i går!


Er det rart jeg ble glad?

Bare sånn uten

 videre..

på vei til veterinæren med Egon

som skulle ha

en helsesjekk og den årlige vaksinen

ble jeg

 stanset! 

Så  fikk jeg levert denne herlige boka inn i bilen!

Jeg har ihvertfall aldri opplevd noe sånt før!

Så nå koser jeg meg..leser i urteboka av Annemarta Borgen som jeg har hørt om..men

aldri har lest

spennende!

Og så utrolig

koselig!

Tenk å bare

 finne på

 noe sånt.!

Og ha evnen til å glede andre på denne måten!


Ellers..

er du også i gang med litt trim?

Øvelser..turer eller noe du liker som holder deg i aktivitet?


Jeg har tatt fram den gamle

yogaboken!

Etter en tur ute er det utrolig deilig å ta litt øvelser på gulvet..

for å bli mer bevegelig og utvikle mer styrke!

I dag blir det øvelser først, og tur etterpå fordi

ja, regnet pisker kraftig på ruta her

 i

Humlehagen!

Kanskje det blir litt bedre om ei stund..

får vente litt å se!



Er du godt i gang med dine gjøremål i dag?

Kanskje du nyter en etterlengtet

 vinterferie?





 Gleder du deg til noe spesielt i dag?

Jeg gleder meg slik til å være sammen med

barnebarnet mitt!


"Om du ville kome på visitt i dag,
veldige glede,
så skulle eg prøve å danse for deg!"

Marie Takvam
GLEDE
"Aldrande drabantby"


"veldige glede"

Marie Takvam sier det

så fint..

slik bare hun kan få sagt det..

ja, for det er jo nettopp slik det føles når vi gleder oss til noe spesielt..

ikke sant?

En veldig glede!

Takk for at du kikket innom!

Nyt dagen, så sees vi snart igjen!

Kommentarer

  1. Hei igjen:-) Kjekt med slike overraskelser en helt vanlig dag! Og som du sier:At noen gjør sånt bare for å glede akkurat DEG:-)Veldig koselig! Kos deg videre med boken og ha en fortsatt fin dag/kveld!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg