En liten overdrivelse..


Jeg innrømmer det så gjerne!

At av og til
 liker jeg å overdrive
gledene
mine!

Rosene stod egentlig så veldig fine
 etter helgen..
de kunne jo fått stått i fred!

Men hvorfor ikke gjøre en aldri så liten
 forandring?

En liten overdrivelse?

Med en hvit sinkbøtte, oasis, lyse rosa roser og gulhvite"ugressblomster" som vokser nede
 ved sjøen kunne jeg oppdage rosene på nytt!

De samme rosene, men forandringen gjorde at jeg så dem med
 nye øyne!

En ny liten glede!

Du vet - hvis vi gjør våre gleder enkle
 så får vi mange
 gleder!




Min lille overdrivelse 
skapte en deilig kveldsstemning
i vinduskarmen..




Så trøtte hunder etter dagens
fjelltur..




min 
rose-fantasi..

Tror du blomster gjør oss mennesker
lykkeligere?

Jeg tror det faktisk..
jeg tror blomster er mat, medisin og gnistrende solskinn
 for sjelen!




Så koselig 
at du tittet innom
 og delte min lille kveldsstemning
 i Humlehagen!

Vi sees!


Kommentarer

  1. For en herlig roseoverdrivelse :)
    Rett og slett vakkert.

    God natt.
    :) Inger

    SvarSlett
  2. Det ble jo en vakker overdrivelse!
    Blomster er vakkert, og hagearbeid er som meditasjon for meg. Men med en gang jeg kommer inn stopper krativiteten min. Du er flink!
    Natthilsen fra Sunnmøre ;-)

    SvarSlett
  3. Hej Else Britt.
    WAU - hvor nogle flotte billeder du viser med roser......jeg elsker rose.
    Ønsker dig en god og solrig dag:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Så nydelig!! Og så fint du skriver! Legger meg til som følger;) Tusen takk for at du la igjen en fin kommentar med meg, for da kunne jeg finne deg;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg