Mine små kjøkkengleder..


Mitt
 kjøkken
 er ganske så lite -
 og
 intimt!

Tja, egentlig
så er det en vanlig
kjøkkenkrok!

Men i min elskede kjøkkenkrok
 så utspiller det seg så mange rike
kjøkkengleder!


"Et måltid tilberedt med kjærlighet gir ikke
bare næring til kroppen, men også til sjelen."

Abuela Lola

Fra boken
 "Mat for sjelen"


Og kjøkkengledene? 

Det kan også være så små
ting..
 kanskje  bare gjøre noen små
 forandringer?

 Med gammelt eller nytt?

Finne praktiske løsninger
forbedre eller tilføre noe nytt
som gir meg inspirasjon og
ja, bare enda mer
kjøkkenglede!




Tea-time
i
kjøkkenkroken!


Med denne oppbevaringsesken for
 teposene og annet te-utstyr
 fikk jeg samlet alt som gjelder te
på en plass.

(Riviera Maison)





Eggene 
oppbevares i denne
 sink-kurven
fordi jeg nyter å se på dem
og gjerne vil ha eggene
tilgjengelig..



"Av og til må man bryte reglene for
å få det man vil ut av livet."


Abuela Lola
Fra boken Mat for sjelen


Ikke sant?


Kanskje gjøre
små
forandringer..
tenke nye tanker
gjøre små endringer på
de små tingene
i hverdagen
i
 livet
så små
nesten ubetydelige
 ting..
som kan bety noe for
helheten?



Et friskt pust!


Den gamle slitte vaskebøtta mi
ble skiftet ut i dag
med denne!
Så banalt!
 Men hvorfor ikke?


Litt fargesprut og energi
 mens jeg svinger meg med 
langkosten!


Fargerik
 og
inspirerende
vaskebøtte-glede!
(Traktøren kjøkkenutstyr) 


Og
 små
te-pauser..




Joda!
Så masse kjøkkenglede!


"Levende lys inspirerer til de mest interessante samtaler."
Abuela Lola
(Fra boken Mat for sjelen)


Levende lys!
Så 
absolutt
 en
 liten
kjøkkenglede!





Vi sees!

Kommentarer

  1. Så koselig kjøkken du har ,det er de små ting som gjør forskjellen.
    Bøtta di er stilig.

    Marit.

    SvarSlett
  2. Hvor ER der hyggeligt og fint i din lille køkkenkrog. Jeg er særligt vild med kurven til teposer etc. Det ser så indbydende ud, og man får da lige lyst til at lave sig en kop te... :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg