Heldiggrisen Trulte..


Trulte har hatt
 griseflaks igjen
 og fått så gode gulrøtter med
 de snille damene
 på butikken!

Heldiggrisen Trulte!

Og Trulte kan virkelig kunsten - 
å kose seg!




Det ble masse 
kosegrynting
 i 
dag!




Det er så avslappende
 å kikke inn
 i Trulte sin
verden..

i dag er det tørt og fint 
også!




Trulte er utrolig sosial og selskapssyk og
trives spesielt godt på slike dager
 som i dag!

 Med nydelig vær..
for da er vi andre mye ute i hagen
 og legger turen bortom 
Trulte!

Så passer hun veldig  nøye på
 klessnora,
hun står og godgrynter
 og holder oss med
 selskap!

 Så mild vind i dag og kjempegod klestørk!




Dette var dagens dose Trulte til
 Trulte-tilhengerne 
her på bloggen!

Trulte er populær og blir etterspurt
 hvis det går for lenge mellom
 innslagene!

Og det kan jeg godt
 forstå!

Herlige Trulte!



Kommentarer

  1. For en koselig blogg du har=) Med fantastiske bilder=) For en utrolig søt liten gris. Håper den ikke blir ribbe til jul!!! Ser ut som du har en Lagotto... det har vi også=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Jeg digger Trulte:-) Når dagene mine blir litt langsommere, skal jeg skaffe meg en Trulte, tror jeg:)
    Akkurat nå (når ferien endelig har begynt) har vi 95 % båten vår, Traust... resten må vente.. bortsett fra Selma som må få sine turer:)
    Nyt sommerdagene <3

    SvarSlett
  3. ja, kjempekos med en liten Trulte!Men blir jo litt bundet..må ha pass og tilsyn..men en dagstur går greit-ha en koselig ferie,Marit Rakel!:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg