Fresh garlic..


Heisann bloggvenner!

Til tross for sommer og ferietid
 så er det jammen kjempekoselig
at så mange av dere
 titter innom
 bloggen!

GLEDE!

Jeg trodde det ville bli så kjedelig
 og en stille tid på
 bloggen..
du vet - alle i feriemodus..
 og mange er borte
 på tur!
Så jeg planla en aldri så liten
 bloggpause!
 Men her blir det nok 
blogginnlegg
 stort sett daglig - 
 likevel! 


I

dag

 gjelder det

 kjøkken-interiør

i

Humlehagen!  

 En yndig liten sak til oppbevaring

 av

hvitløk..




 Liten

terracotta-potte..




For

friskhet

og

lenger

holdbarhet..




Den

 rommer 

en

 stor

hvitløk..




..søt

 liten

garlic fresh pod..




Min garlic fresh pod ble kjøpt hos Traktøren kjøkkenutstyr


God tirsdag til du kikker innom Humlehagen igjen!

Kommentarer

  1. Hei snupp! Ja, ikke sant det var kult med sjell i settekasse? Den er på vei inn igjen...
    Hvitløk krukken din var bedårende....lurer på om man kan grille hvitløk i den?
    Familie i statene serverer grillet (i stekeovn) hvitløk istedenfor smør..alle får hver sin hvitløk på si...veldig veldig godt!
    Ha en fin kveld! Nå skal jeg liiiide i en time...på trening...ha`kke noe valg!

    Klem, M

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    takk for koselig kommentar inne hos meg - du er god!

    Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

    Så herlig den krukka var - såå søt!

    I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
    Nyt kvelden søte deg.
    klem

    SvarSlett
  3. Hej Else Britt.
    Flotte collager du viser.
    Mange holder blogpause / sommerferie.....jeg nyder det gode vejr, når det er det, men holder ikke sommerferie ( "det grå guld" - fri året rundt)
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg