Et lite univers..


Av og til
ser fjøra ut som
 et eget lite
univers!




I
det
spesielle
lyset
blir
sanden
steinene
skjellene
 til 
små
særegne 
figurer..
 små
 univers
som en egen liten
 landsby!

Jeg ble gående å tenke på vårt eget
univers..
og at hvert enkelt menneske
 er et helt lite univers
 i seg selv!


Så masse visdom, forskjellige tanker, følelser, ulike erfaringer og ikke minst
 opplevelser i hver av oss!

Ja, tenk så mye vi faktisk er inni vårt lille univers!

Vi ser på verden
 ut i fra vårt eget ståsted
 føler det vi føler, vet det vi vet og
 sanser
så mange ting
 og alt - 
blir til 
for oss
 på vår egen måte!

Vi har så fabelaktige
 muligheter
til å leve livet!


Vi kan leve livet
 fullt og helt..
men det er jo ikke bestandig 
 like lett!


Men å leve livet
på vår egen måte
 det er en mulighet vi har
 fått!


Skape
 vårt 
eget
 univers..




Små
 Billy-spor
i
mitt
univers..





"Å strekke oss etter livet..etter hele livet..langt inn
i vårt indre univers,som er vår egen sjel."


Sonia Johnsen




Så vakkert sagt!

å
kunne
 leve
fullt
og
helt


strekke
oss
etter
livet


å
se
mulighetene




For
å leve livet
 fullt og helt
det er en
 mulighet
 vi har 
fått


det er ikke noe vi skal
 prestere!

Men vi kan ta i mot
 muligheten
 til å leve i pakt
 med oss
 selv..
tror
 du
 ikke?





Kommentarer

  1. Så vakkert.
    Og tenkt at fjæra kan være så flott :)

    :) Inger

    SvarSlett
  2. Viktige tanker, og nydelige bilder....!

    SvarSlett
  3. Fine ord og tanker. Så fint at du giver videre. Når jeg går på stranden, finder jeg en særlig form for ro og horisonter udvides, åbner sig. Magisk! :)

    Ha' en dejlig mandag.

    SvarSlett
  4. Hej Else Britt.
    Flot - smukke billeder - stof til eftertanke.
    Jeg har sat min blog "Vild med hverdagen" på standby / pause på ubestemt tid.
    Skriver kun på min fotoblog, som du lige har været inde på.
    Ønsker dig en god dag / god ny uge.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  5. Skjønne bilder. Her er vi litt i feriemodus. Ha en fin mandag.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg