Høytørke..


I helgen har vi slått en del gress 

 i

 Humlehagen!

Nå ligger det til tørk i små høysåter rundt omkring for å tørke.


Det er så saftig..

så nydelig grønt og det lukter bare

 så godt!

Det er utrolig koselig å snu og vende

 på det..

snuse inn den gode lukta

og bare tenke på

ingenting!

Kan man bli lykkelig av noen høysåter da..

 spredt utover i hagen?

Hm..tja..

jeg kjenner ihvertfall på en aldri så liten

 lykkefølelse

 her jeg går

 i kveldingen og snur

 på såtene..

kjenner duften og smiler

 for meg selv.. 

med en liten

 gledeboble

  i 

hjertet..





På vei inn i huset kikket jeg utover

 fjorden..

 og da stod denne

 hegren 

så flott og speidet i et streif av

 kveldssol..




Vakker!

Det kom ei lita

 gledesboble

 til!



"Vær glad i livet, for det gir deg sjansen til å elske
og arbeide og leke og se opp mot stjernene."

Henry Van Dyke (1852-1933)
amerikansk forfatter


Nyt lørdagskvelden til vi sees igjen!


Kommentarer

  1. Jeg kjenner høysåtelukten helt hit :)

    Tusen takk! Og "ingen tanker og ingen bekymringer"

    Riktig god lørdagskveld :)

    SvarSlett
  2. Høysåtelukten....ja den er god! barndomsminner.... :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg