To warm your heart..

pukka

love

organic rose, chamomile & lavender flower tea


to warm your heart

Det høres jo bare deilig ut!




To

warm

your

heart..

må prøve den

for dette kan jo kanskje bli min

favoritt-te!




en nydelig duftende

 te..

med

herlig

aroma..


Joda!

Så absolutt!

Denne teen varmer

 hjertet

 mitt 

før jeg går ut

og møter denne strålende vakre

 julidagen!





"I kunst, som i livet, er alt mulig så lenge det
bygger på kjærlighet."

Marc Chagall (1887-1985)
russisk-fransk maler


Med Chagall sine ord om kjærlighet

ønsker jeg deg en god tirsdag til du titter innom igjen!

Kommentarer

  1. Hei og god morgen til deg!!!
    Takk for mange fine innlegg Else Britt, nydelige bilder, gode ord og dine egne dikt.... Heilt utrolig bra!! Blir så glad av å lese bloggen din...bruker å starte dagen med å lese den :)
    Ønsker deg en nydelig dag i dag! Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Klem tilbake:)Så kjekt å høre!Ja, det blir litt blandet drops i denne bloggen..;)alt ettersom hvor tankene flyr og små hendelser som skjer!;)Håper vi sees om ikke så lenge!:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg