På høye hæler..


Denne lørdagen
 har jeg lagt vekk
 hundeklærne, Trulte-støvlene og
 støvkluten..
og tatt fram de høye 
hælene!!

Det er sannelig ikke hver dag
 jeg blir invitert
 i et ekte
 coktail-party!  




Fram
med
 glitter
stas 
og
glamour..

hm..ja..

det
 ble
sannelig
 valgets
kvaler..

jeg prøvde kjoler, vesker, smykker og alt mulig
 rart..




så 
tok
 det
 litt 
av..

med dans og tull og tøys på stuegulvet
for å teste ut de høye
 hælene!




Ok..

det gikk fort
 å bestemme
 seg!

Så 
med
sort/hvitt og sølv tilbehør

tok jeg noen ekstra 
dansetrinn
før det var av igjen med finstasen 
og ut på tur med hundene 
stelle litt med Trulte
før den store kvelden på
coktail-party
 med masse forventning og
 høye hæler!







joda..
jeg ble litt coktail-party
crazy..
for det tok litt av med
dansingen!

gleder
 meg
til
i
kveld!




Så hvis jeg ikke snubler
 i de høye hælene
 så sees vi i
 morgen!

God lørdagskveld fra meg!

Kommentarer

  1. Ha en hyggelig og artig kveld på høye hæler:)

    SvarSlett
  2. Satser på at du får en super kveld!!

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg, spruter av fest og glede! Håper du hadde en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Tenker du var den flotteste, lekkert antrekk og veske *digg* Vi hadde kaifest her i går, så jeg er godt trøtt i dag. En fin søndag til deg.

    SvarSlett
  5. Sååå artig...og sååå lekker:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg