Fristelser..

Det er bare så koselig å gå rundt å kikke og snuse - ja, kunne bli litt inspirert!

Kjenne på andre eksotiske dufter, få noen nye ideer og føle at kreativiteten kommer sigende i asiatiske butikker!

Jeg lot meg inspirere i dag bare se her!


 Flott,kraftig spinat. - den ser ut som om den kommer rett fra åkeren! Jeg skyller den godt, lar den ligge i kaldt vann ca en times tid - så legger jeg den i en plastpose i kjøleskapet. Der  ligger den fint.. ei ukes tid, men da er den jo spist opp for lenge siden!


                                                                






Favorittkrydderet mitt! Det kan brukes til smak i det meste - det er vegetarisk, men kan brukes  i supper,sauser og som smaksforsterker - ja, der du må piffe opp smaken på en matrett! Altså - til det meste!

                       



Deilig olivenoljeog kokosmelk - gleder meg til å lage noe godt av dette i helgen!

          
 Linser! Det er næringsrikt og godt - og  fint å bruke i supper, i gryteretter og salater, det er bare å bruke fantasien!


Ingefær og pesto!



Så mye godt! Håper på å finne ei oppskrift og lage noe kjempedeilig til kveldskosen!

Ble du også inspirert? Håper det! Lag noe godt du også!

Fin fredagskveld til deg som kikker innom bloggen!

Kommentarer

  1. Ble veldig inspirert! Må ta meg en tur på en innvandrerbutikk snarest. Skal bare nyte noen flere late dager i Åre først. Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Hei Johanne! Høres deilig ut med late dager i Åre! Ja, synes det er noe ekstra med innvandrerbutikkene jeg - koser meg der!Ha ei fortsatt fin helg alle sammen!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg