Litt mer...om kjærlighet... på flaske...!

Hvordan gikk det med kryddereddiken din..? Ble det til at du prøvde å lage den?

Oppskriften finner du her.

Kryddereddiken min har stått i vinduet ...i snart tre uker nå...så tiden er inne for å sile den...og tømme den tilbake ..på rene fine flasker..!

Nå har jeg silt av urtene.. og løken... som var oppi eddiken...gjennom en tesil...det spredte seg ei nydelig lukt i kjøkkenet ....det skal nok ikke bli så lenge før jeg skal prøve den...i salaten...det er min favoritt!


Jeg fant disse i en hobbybutikk...det heter WallDeco ...kan brukes på vegger, møbler og speil..og hvorfor ikke ... på kryddereddiken..!


Koselig...ikke sant! Merkelappene kan taes av igjen..og brukes til noe annet...men kan ikke festes på papirtapet...da kan tapeten bli ødelagt..men glatte flater går helt fint..!

Det ble koselig å kikke bort på kjøkkenbenken...for dette er jo skikkelig "homemade with love"...ja..for det er jo kjærlighet på flaske...!



Så likte jeg veldig godt.. akkurat dette med.. "live in the moment"...for... kanskje er det akkurat disse ordene... vi skal ta med oss videre... denne unike høstdagen...?

Ta vare på dem...disse gode øyeblikkene...med glede..latter...og fine ord... som noen kanskje sier.. til nettopp deg...denne spesielle dagen...gjem dem i hjertet ditt...!

Og kanskje...vi kan skape gode øyeblikk for hverandre...akkurat i dag...gjøre noe... slik at dagen blir litt annerledes...for et annet menneske... spre positivitet..kanskje? Le høyt.. og tøyse litt med hverandre...og ikke ta alt så alvorlig? Ikke henge oss opp i bagateller?

Så...."live in the moment"....her og nå...i dag!

Kommentarer

  1. Jeg som var så heldig å få en slik flaske med deg i dag- tusen takk for den og koselig besøk!! Gleder meg til å prøve den en dag snart- lukter og smaker fantastisk! Klem

    SvarSlett
  2. Så bra, Marthe at du likte den - tror den er god!takk for deilig lunsj i dag..!klemmm!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg