Noen på si..



Enkelte kvelder
 synes jeg det er på sin plass å ta et 
sidesprang sammen med
Billy!


Det
 er deilig å være
 sammen med en
som er så flott, kjekk og sjarmerende
som jeg kan føle meg fri
 og glad sammen
 med!

En
som også
 lengter etter å bare være sammen 

med meg!

Han 
er raus med flørt
og heftige blikk

ja, 
jeg har blitt forført
 opptil flere
 ganger!

Jeg har
 altså en trønder på
 si -

 vi
ble kjent på
 Heimdal utenfor Trondheim
for tre år siden!

Da kom
altså Billy inn i mitt liv
 med brask og
 bram!

Så 
av og til
 går vi helt alene på tur
for å trene øvelser og øke samholdet
 og den gjensidige respekten mellom
 oss!

 Det er viktig
 når man har flere dyr - 
å sørge for litt alenetid med den
 enkelte!

Har du noen på si?

Eller noe
 som kan gi deg påfyll
 i hverdagen?

Det 
er ikke
 så viktig hva det er
bare det er noe som kan bli viktig
 for akkurat deg

som
 kan engasjere deg
og kanskje tilføre noe godt
 i hverdagen
 din?

Så - 

tenk 
på det nå i
 høst!

 Om
 du også vil ha en hobby -
 noe som inspirerer deg
 på si!


Kommentarer

  1. Yes! Jeg har alltid noen, noe eller flere på si;) Viktig å gå aleneturer eller med en venn eller to. Nyt trøndergutta dine!

    SvarSlett
  2. Ja, det er sååå sant, Johanne!Vi MÅ bare ha noe på si..et eller annet kjekt!!Ha en fin mandag med dine!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg