Ny giv.....!

Har du opplevd at livet ditt har tatt en ny vending...?

At tilværelsen ble trygg...og god... alt ble bra....kanskje bare fordi...du møtte... et annet menneske..?


se -
nå skinner solen ned
på meg..
og alt
jeg strever med..

lytt -
en vidunderlig strøm
av tanker
minner..
fra en gammel drøm..

kjenn -
en overveldende lykke
en ro
fordi -  du tror så sterkt
for begge to..

håp -
jeg skimter
en annerledes vei
fordi - du puster
ved siden av meg..

tro -
aldri mer skal jeg
kjenne savn..
om natten roper jeg
bare ditt navn..


Skrevet av poeten i Humlehagen





Kommentarer

  1. Å så nydelig tante! Humlehagepoeten burde gitt ut sine verker! Er helt imponert over poesi og bloggen i sin helhet!
    Karianne:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Karianne..det varmet tantehjertet...! Så kjekt at du koser deg med bloggen...ha en koselig søndagskveld...!Klemmmm!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg