Kommunikasjon..

Egon: Muttern er litt merkelig fortiden..
Billy: Å? Ka da?
Egon: Hun har alltid brukt å kremte så høyt når det er noe hun er misfornøyd med..når jeg prøver å hjelpe til på kjøkkenet, ta matrester av disken for henne f eks.. eller ta forvasken i oppvaskmaskina..eller vil ta meg et lite krumspring når vi går tur...ja,som å springe etter måsen...ja,du skjønner....da setter hun i noen skikkelige høye kremt!
Billy:Eh..ja,det prøver hun med meg å.....
Egon: I går lå jeg under salongbordet..tok meg en skikkelig cowboystrekk...plutselig våkna jeg av noen voldsomme kremt!!
Billy:Å?
Egon: Men hva for noe galt kunne jeg ha gjort nå mens jeg sov skal tro...?
Billy:Men hvor var muttern?
Egon: Muttern sto inne på badet,så jeg tenkte at dette må jeg sjekke ut med en gang!Jeg gikk mot badet og stakk det store bouvierhodet mitt inn dørgløtten..der stod muttern og holdt på med krølltanga..
Billy: Å..ka sa muttern da?
Egon: Hun stod der å lo seg nesten forderva!
Billy: Hæ!Gjorde muttern?
Egon: Hun sa "neimen lille Egongutten min..du må da forstå at jeg svelgte litt vrangt..har noe rusk i halsen..."og hun bare fortsatte å le...og resten av dagen lo hun bare hun så meg,og sa jeg var så artig... bare jeg kikka på henne...!
Billy: Du! Det kan kanskje være løpetid...tispene blir litt rare da...ka?
Egon: Å,ja ...ja,sant det..sikkert løpetid ja,..for Sussi oppi gata har fått det også...



                                                             Gutteprat!

Kommentarer

  1. Hehehe...Vittig! Jeg liker disse man to man talk!;-) *Birgitte*

    SvarSlett
  2. He,he,artig at du liker dem!Mange vittige situasjoner med disse to vet du!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg