Man to man talk..

Billy: Har du sett muttern i det siste?
Egon: Eh..nei..ka da?
Billy: Hun er sur..
Egon: Å?
Billy: I går kveld putta hun meg bak i bilburet,og sa vi skulle opp til ei slags bane..med andre mennesker og andre i pels...
Egon: Å?
Billy: Ja,alle hadde pølsebiter og godsaker i lommene sine, det var DEN gode lukta oppå den banen...
Egon: Gøy da?
Billy: Ikke for muttern..det virket som hun ikke likte seg der oppe...vi sto i ring med et menneske i midten som pekte..og sa hva muttern skulle gjøre...hun skulle sitte,bli,komme på plass og komme på kommando...jeg tror ikke muttern forsto det...
Egon: Stakkars muttern!
Billy: Ja,jeg prøvde å hjelpe henne,så jeg tok noen byks..og nappa henne veldig i lommene..men hun ville ikke gi fra seg pølsebitene...så når mennesket i midten ropte dekk.så tok jeg like godt å pilte tvers over banen, og bort til noen tisper for å hjelpe muttern,så hun kunne komme seg vekk fra mannen som maste så fælt...
Egon: Eh...Ka skjedde da?
Billy: Muttern kom løpende med surt fjes!
Egon: Næh!
Billy: Da tok jeg en ekstra runde rundt noen trær..og gjemte meg litt..for å få opp humøret på muttern litt..finne på noe gøy!
Egon: Ka sa muttern da?
Billy: Hun sprang etter meg..jeg tror det heter innkalling..!
Egon: Eh..ja..tror det heter det...det var visst det de kalte det ja..jeg har også vært oppå den bana...
Billy: Å? Har du?  Ja..ja..menneskene er rare!

Kommentarer

  1. Hehehehe.. Synes jeg ser dem for meg står å prater om "muttern" ut i hundegården.. Nå fikk jeg meg en god latter - og den forlenger jo livet:-) -Birgitte-

    SvarSlett
  2. He,he,ja,ler vi også! Det er jo så mange komiske situasjoner når man har dyr..skal tro om det er nettopp slik de oppfatter å være på kurs?Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  3. Ha, ha , ha dette var bare SÅ komisk! Såg dåkke virkelig levende for meg! Ja,du fikk nok frem slik det var! :)
    Randi

    SvarSlett
  4. Ja,mye artig med disse dyra -de synes nok menneskene er rare av og til!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg