Et pusterom..



Siden
Pusterom i ord og bilder
kom hjem til Humlehagen, så har jeg nesten helt glemt
å skrive litt mer om 
den!

For
jeg tror at 
jeg har gått omkring
og tillatt meg selv å bare være litt
forelsket

og

litt
stolt..

nesten
slik som nybakte mødre
blir i babyene sine - uten sammenlikning
forøvrig!





Kanskje
en spesiell gave til noen
du er glad
 i?




Jeg
ville så
 gjerne gi deg et lite
 pusterom!

Et
pusterom?

Det
kan jo være så
mye!

Men
det er igrunn ei stille
stund..

i
selskap
med deg
selv

der
du kjenner
 deg oppmerksomt
tilstede.

Der
tiden

står
litt
stille

og
øyeblikkene

er
bare
dine.




Du kan lese mer om Pusterom i ord og bilder her.




Kjærlig
hilsen

Else Britt




Kommentarer

  1. Det er så kjekt at du har samla alle dei fine orda dine i ei bok.
    Den har eg lyst til å kjøpe.
    Lukke til !

    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Vet akkurat hvordan du føler det nå.

    SvarSlett
  3. Kjære gode deg - dette var fantastisk nyheter! Ante ingenting om utgitt bok, men jeg ble bare så gla på dine vegne. Gratulerer! Også så gøy at du deler - den ser helt fantastisk ut, og jeg bare VET at den er det, for du skriver så nydelig og jeg blir så gla hver eneste gang. Liker bloggen din mer og mer jo mer jeg leser :) Herlig ikke sant? :) Nå håper jeg du bare går rundt og er "forelsket" denne helgen - og sikkert i dagesvis fremover - og at du nyter sol og sommer der du er. Det gjør jeg - midt mellom alt som står på. Klem din vei :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye!! Du er så flink til å skrive stemningsdikt, nyt forelskelsen nå:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med boken! Spennende!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg