Fargesprell..






Ja,


absolutt!


lykkelig
som mulig! 

 Så
 i dag tar
 jeg noen sprell!
Men det er med farger her i
kjøkkenkroken!





Det
er ganske så sprelske
sommerfarger på en del interiør i butikkene
for tiden!

Fristende
farger som gir et aldri så lite
energi-kick!




Og -

av det
 som jeg "spreller" med
her i dag, så er det meste kjøpt hos
Åhlens -

sommerlige
kjøkkenhåndduker,
termos til å ta med ut i hagen, servietter og
tørkestativ til kopper og
fat -


fargerike
sommergleder!




Fargesprell!




Disse
ble med hjem,
men det var utrolig mye annet
 fint å velge
i!




"Jeg har dager i alle farger, jeg, men bare ikke grå."

Wenche Foss




" Livet er for kort til å være grått. Fyll deg selv og dine dager med farger "

Karsten Isachen





























masse
 farger!

Men
liljene?




De
står der og
 puster..

utstråler
så masse ro, renhet, harmoni og yndige 
sommerdrømmer!

Liljene
står midt i alle fargene -
de ble en voldsom kontrast til mine
fargesprell i
dag!

Men
liljene skaper den fine balansen!
Mellom for mye og for lite i kjøkkenet - akkurat som ellers
 med andre ting i livet vårt, så er det jo balansen vi hele tiden søker etter.
For mye uro eller for lite som skjer?
Da foretar vi oss gjerne noe!

Slik
 oppretter vi balansen igjen -
slik at vi fungerer best
mulig.




Fargerike
karsefrø

 til 
sommerens
frokoster

 venter
 på ei potte med god og solvarm
jord å få spire
i..

kanskje
i
dag?













God fredag!

Helgen
 og kanskje ferietiden din
 står for døren!

Dine øyeblikk

i
tiden.

Nyt
dem!






Kjærlig
hilsen

Else Britt







Kommentarer

  1. Så herlige ting du viser her.
    Fine glade sommerfarger til å bli glade av.
    NYDELIG :)

    Ønsker deg herlige sommerkvelder
    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Jeg elsker rød og grønn nå - jordbær - og best er - jordbæråker... og smaker.
    Takk for din fin sommerfarger. Ha en herlig helg og midtsommernatt.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett
  3. Herlig. De prikkete tallerkenene falt jeg for. D

    SvarSlett
  4. Du har virkelig fått farge på sommeren.
    De kjøkkenhåndklærne er jo bare supre.

    God helg.
    Klems

    SvarSlett
  5. Nydelig.
    Jeg koste meg gjennom hele innlegget..både tekst og bilde :-)

    Håper du får en fin fargerik og fin helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg