Lekende lørdag..





" I leken får problemer vinger"

Erik Lerdal






Heisann!

Titter
innom til deg
 med blomsterbilder på denne fine
junilørdagen - 

det
er helt utrolig
så mye glede man kan ha av to stk  flotte
hortensia!





Disse
to kjøpte jeg
på gartneriet i dag -
og det er fabelaktige farger på dem -
du husker vel fra i går at jeg er  i det fargerike hjørnet
for tiden!




Det
måtte bli rosa-rødt
i dag - ingen tvil om
det!




Det
fine med
hortensia er at det er en av
de få plantene som jeg synes tåler godt både været og
vinden her ved
kysten!




flyttet jeg litt
rundt på dem, og lekte meg
litt..

jeg
leker alltid 
og drømmer meg litt bort når jeg 
holder på med
blomster!

Disse
var ganske lekne 
også..

struttet
viltert til alle kanter
og fargene forandret seg med lyset og
sola!





 måtte de
jo finne plassen
 sin!




små
ting..





duften
av en appelsin..
solen i ansiktet
eller å leke med blomster..
eller - 

noe
absolutt
 helt
 annet!

Lørdagslykke!





" All kunst er lek. Når en kunstner slutter å leke, 
kan han ikke skape kunst!

Kolbein Falkeid





Ønsker
deg en god lørdag her fra Humlehagen - 
til vi sees!









Kommentarer

  1. Hej Else Britt
    Mange flotte indlæg du har oprettet.
    Store ting gør ikke én lykkelig.....men det gør de små ting.
    Tillykke med at du har fået udgivet din første bog. Ønsker dig og dine en god søndag:) Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg