Smågodt..



I
helgen kjøpte jeg
inn gresk yoghurt og en del frukt - 
jeg har så lyst til å lage en kjempegod yoghurt-is med
skikkelig god smak!

I
mellomtiden
forsøkte jeg et tips jeg fant 
i et ukeblad - jeg kjøpte noen små yoghurter 
med forskjellig smak - skjærte et hull i
lokket og stakk ispinnen i 
hullet.




De
stod noen timer i
fryseren..

og
vips!




Ferdig
yoghurt-is!




Ganske
frisk og god!
Men vil prøve meg litt fram på
egen hånd - 

tar
gjerne i mot tips
hvis du har ei god
oppskrift!




Nam!

 innrømme at
yoghurt-isen gikk ned på høykant utpå
lørdagskvelden!





Ellers
er juni så nydelig for
tiden -

tiril-tunger!

Og -
så utrolig vakre
 markblomster

junimarkene!

gnistrende
blomsterenger!

Som
 kan ta 
pusten fra meg på tidlige
lufteturer!

I
boken min Pusterom
greier jeg ikke å skjule at jeg elsker
tiriltungene - 

de
måtte få litt
plass i boken..

for
de er
 så fabelaktige
der de står og lyser og kjærtegner
bergryggen!

Og -
det er nå vi må se
dem..

og
nyte
dem!

Før
det er for
seint!





" Gi minst et kompliment om
dagen til en annen og til deg
selv. Akkurat som ord kan
smerte, kan ord helberede."

ukjent


vil jeg ønske deg
en god start på ei ny
 uke!

Med
jobb eller ferie - store eller så små
ting!

Husk
at det er 
alltid noen som tenker
på deg..

for
noen 

betyr 
du

alt!






Kjærlig
hilsen

Else Britt










Kommentarer

  1. Takk at du minner oss!

    Fin veke til deg også :-)

    SvarSlett
  2. God idé det med yoghurtisen. Trur det ville falt i smak hos mine små, så trur jammen eg må prøve det!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg