Juni-øyeblikk..



Jeg
går her i vakre juni
og samler på så
 fine

juni-øyeblikk!

Juni
er 
overalt!

Juni 
fargelegger de myke 
juni-kveldene mine og lager de mest fantastiske lydene om
 morgenen!

Og
ingenting 
er som lyset og stemningen i
juninettene!




Ærfugl-ungene
vokser for hver dag - 
de kom svømmende rundt brygga i ettermiddag
og skapte et
 nydelig

juni-øyeblikk..




lavendel

i
juni..






og
juni gir raust 
av

juni-fargeprakten!







Juni
er
masse

humler!





fine

juni-øyeblikk!





Dette
er
mine..




ser
du
dine?

Juni-øyeblikk?




Grip
etter dem!
Se riktig nøye etter dem!
Slik at du kan bli fanget du også -
av de aller
 fineste

juni-øyeblikkene!





" At eg er støv i ein stjernehop
er alt eg veit.
Det er ikkje mykje,
men det er stort.

Arvid Hanssen

STØV

"Slipesteinstankar"






Sender
gode tanker til deg inn i juninatten -
med min absolutt vakreste sommerlåt! 
Når jeg spiller om og om igjen 13 humler med Vamp - 
med åpne vinduer og sommergardiner som blafrer så mykt og lett ut i 
sommeren - ja, da er det 
juni!

 Og -

 skikkelig
sommer!

Vi sees!




Kommentarer

Populære innlegg