Humlehage-morgen..



I
morges
 var det en av disse
 humlehage-morgenene

å
være 
lykkelig
i!

Slike
morgener

da
 jeg alltid begynner
 å tenke på at denne
dagen!

Denne
dagen er en
gave!

får jeg så
lyst til å holde fast på
denne dagen med mine to hender - for
jeg har jo ikke lyst til at
 den skal forsvinne
 så fort!

Jeg kan godt
 drømme litt om fremtiden en slik fabelaktig
 morgen..

og gjerne 
dvele litt over gårsdagen
 som er borte - men hva har livet lært meg underveis?
Livet har lært meg at i dag er dagen å være lykkelig i - for
 i går må jeg legge bak meg og morgendagen har jeg enda ikke sett! 
Derfor vil jeg ta vare på alle gledesstundene i dag - morgenlyset, champagneluften
 mot ansiktet og vinden i håret, smilene, gleden, tårene og latteren.

Alt sammen!




humlehage-morgen..





Kaffebesøk

i
solen..

en
av mine gledesstunder i 
dag!




Ta godt vare på deg til vi sees!





Kjærlig
hilsen

Else Britt




Kommentarer

  1. Så nydelig sagt! Om en tok seg tid til å se på hver eneste dag som en gave...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg