Jeg tror på sommeren..



Slike
nydelige kvelder
 tror jeg virkelig
 på

 sommeren!





Så kommer sommeren, og sommeren er en
liten grønn gutt som kommer trillende ut av
skogen med trillebåren sin og setter muntre
farger alle steder, rødt og hvitt og gult
og blått - han henger moreller på greinene og
fyller lufta med fugler og sang, og i gresset putter
 han gresshopper og tykke humler. Han gir menneskene
tynne sandaler og nakne armer - og på badestrendene
legger han brune piker og brune gutter
bortover i rekke og rad. Det er sommeren det.


Arild Nyquist

Fra ÅRETS TIDER






En
nydelig
sommerkveld..

jeg
satte meg godt til
 rette





for
et aldri så lite
pusterom!

Ved
mitt eget lille
festbord..

la
jeg bort hverdagen
for ei stund  og oppsøkte pusterommet
for å hvile meg litt og
vokse.

Husk 
å lete etter
noen gode kilder i løpet av
 dagen din, som kan  gi deg hvile og 
påfyll!

Det
kan være en venn 
eller et sted - eller noen minutters ro
i en stol - det kan være alt - en situasjon der kroppen og
du kan finne tilbake til balanse og ro
 igjen.

Oppsøk
dem!

Let
etter
dem!

De
gode
kildene!

Pusterommene..





Når
du blir oppmerksom
og leter etter
 gode

hvilesteder..

slike
uunnværlige

små
pusterom




så 
vil du nok oppdage
dem!




Og -
kjenne at du behøver
dem og lengter etter
dem!










Ønsker
 deg alt godt fra festbordet mitt
i kveld!




Vi sees!

Kommentarer

  1. Å SKJØNNESTE ELSE BRITT:))
    BLOGGEN DI ER SÅ VAKKER
    MINNER MEG PÅ DI VIKTIGE TING I LIVET
    GULLEGOD ER DU<3
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Herleg !
    vonar det blir mange slike kveldar framover :)

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så herlige sommerbilder!
    Ønsker deg en flott dag videre!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg