Rosefantasi..



I
helgen har jeg
hatt så nydelige roser på
bordet!




Jeg
fikk dem i
en fabelaktig vase der det
lå masse cellofan i bunnen - det så nesten ut som glitrende
krystaller!

Fra
bunnen av vasen og
til toppen av rosene var det ikke så
 langt unna en meter 
høyt!




Rosene
var blandet i tre forskjellige
rosafarger..



som

en
rosefantasi!




" Blomster er til for å være
vakre. Mennesker er til for å være
gode."

Phil Bosmans



Rosene
 bare står der
med den tause skjønnheten sin, men
likevel snakker de et slags språk utenom ordene - for de snakker jo bare direkte til
hjertet!

Noen
ganger snakker de om
 sorg..

eller
forteller
 om en gryende forelskelse
kanskje?

Eller
 som i helgen hos meg om 
fest og glede!

Slik
kan en bukett stå
på et bord og fortelle oss en
trist, rørende eller lykkelig
historie!

Og -
noen ganger kjøper
jeg  rett og slett en stor blomsterbukett til meg
selv!

Det
er også ei slags historie 
bak..

for
det forteller gjerne
 at

 i
dag!

Akkurat


dag!


 Behøver 
jeg 
noe..

det
 lille
ekstra..

et
lite
 dytt..

ja,
unne meg selv en bitte liten fargerik
glede!

Husk
å gi deg selv en
hverdagsglede du
også!




Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. En nydelig rosebukett i en flott vase.
    Var ekstra flott med den cellofanen i bunn.
    Mange nydelige ord.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Sukk.... dette var nydelige ord! Og vakre roser, de fortjente disse vakre ordene! Jeg tror sannelig jeg skal gå og kjøpe meg en rosebukett :o) Ha en vakker dag! Klem fra Nina

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg