Hjertetrær..



I
morges var det
ganske grått - og veldig
vått!

Regnet
bare pøste ned
 utenfor vinduet
mitt!

Da
bestemte jeg meg!
Jeg ville henge ut noen 
fine

 hjerter -

ja,

jeg
 ville skape meg
 noen

 hjertetrær!

For
å få denne grå
mandagen til å begynne å
smile!

Tror
du at hjertene i trærne
ved inngangen min skapte en
 forskjell?

Det
kan jo hende at noen
som kom innom dro litt på smilebåndet..
av hjertene i 
trærne?

 I
regnværet?






Smilende

hjertetrær..



Jeg
smilte selv også - ja,
det var jo så
 lite..

og
kanskje litt
komisk

men
 det skapte
 en aldri så
 liten

hjerteglede!


Det
ble faktisk
 en ganske stor
forandring!





tittet jeg ut
med døra mi litt på
 gløtt -

kikket
innenfra

 på
hjertetrærne!

Hvordan
så de egentlig
ut?

Hjertetrærne

 som 
stod så fint 
og ønsket hjertelig velkommen
 hjem!

Og -

hjertelig
velkommen
inn

til
oss!






Kjærlig
hilsen

Else Britt













Kommentarer

  1. Hei, ja det gjorde en forskjell med hjertetrærne dine! Måtte bare smile når jeg så dei, og jeg følte meg ekstra velkommen inn! :) <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg