Gaven..




Da
jeg våknet i morges
og kikket ut av vinduet mitt
ja, da så jeg bare ut på det triste
gråværet..

jeg
så bare ut på regnet
som blåste over fjorden og de mørke skyene som 
lå så tette og mørke nede i
 fjellene - 

men
det var bare ei lita stund!
Noen øyeblikk bare -  helt til jeg oppdaget de magiske
fargene!





Jeg
velger jo selv hva
som skal være mitt fokus denne 
lørdagen - 

er 
det ruskeværet?
 Eller er det den fargerike nye ubrukte dagen som
er blitt skjenket meg som en
gave?




Min
fargesprakende
junimorgen..

med
menneskene

og
fargene

og
opplevelsene


rundt
meg!




En
gave!





" Det finnes ikke en ubetydelig dag i ditt liv "


Alexander Humpbreys Woolcott







Rhododendron

og

en
gammel

syrinbusk..

akkurat
nå er de her og viser meg sin
skjønnhet..

det
er akkurat nå jeg må se
dem

og
nyte
dem

alle

gavene!





Hva er ditt fokus denne juni-lørdagen?

Ser du dem rundt deg?

Gavene?





I
dag vil jeg 
se rundt meg med
 undring 

jeg
vil kikke nøye etter dem - alle
gavene

jeg
vil pakke dem inn i det aller vakreste
silkepapiret du bare kan tenke 
deg!

Og -

gjemme
 dem

 i
hjertet!





For -




det
finnes ikke en
eneste ubetydelig dag i livet 
vårt

ikke
sant?





Ellers
så har jeg fått leieboere
i alle fuglekassene - det kvitrer og lever!
Det fraktes mat ut og inn - det er bare så herlig å se og høre dem -
men det skal jeg komme tilbake
 til!

En
  helt  annen betydningsfull
dag!



Kjærlig
hilsen

Else Britt




Stock vektor af 'Grønne hjerter på små stilke , kulisser for kort'


Kommentarer

  1. Flott innlegg.
    Eg blir så glad når eg les dei positive orda dine.
    Her er det baking av kanelsnurrar, den deilig lukta brer seg i huset.
    God helg vidare.
    helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Selma og jeg har fått danse i regnet i dag! Det var fint og en flott gave!

    SvarSlett
  3. Det finnes bare ett ord, Else Britt. NYDELIG!

    SvarSlett
  4. fantastiske farger ....vi trenger litt regn for at det skal se så flott ut :-)

    klem tone

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg