Fargerik fredag..







Velkommen
innom på min fargerike 
fredag!





Jeg
falt pladask
 for denne fargeklatten av en 
sommerkjole!








Er
den ikke
søt?




Smykke og kjole
på en fargerik fredag fra
INDISKA.




Farger
har en utrolig sterk
 påvirkningskraft!

Jeg
 kjente det
 allerde i prøverommet at
denne kjolen!

Den
 vil gi masse påfyll av
energi!

Et
"må ha" på min  fargerike
fredag!





For
maten i kveld er
fargerik også!

Spesielt 
frukten på butikken
i dag - den bare blunket til meg - og jeg
var ikke sein om å blunke tilbake, og plukke med meg det aller mest fargerike
jeg fant hjem fra butikken - 
på min fargerike
fredag!




nå er jeg
i full gang med å lage fargerik
mat - i fargerike 
klær!





spiser vi jo litt
med øynene også..
ikke sant?




Morellene
er fabelaktige for
tiden..




alt
dette

 er
 nydelig
for kroppen og veldig deilig luksus for
sjelen!




Nyt
helgen!

Og-
gi deg selv gode ting! 
Fristende fargerike matgleder og
kanskje?




Noe
fargerikt i klesveien?

For -

nydelige

fargerike
 deg!

Du
kan

 gjerne
stråle

og 

skinne 
litt!





Ha det fint til vi sees!








Kommentarer

  1. Den kjolen var bare kjempefin! Skjønner godt at du falt for den :-)

    SvarSlett
  2. Å, du skriv så vakkert !
    Og nydeleg kjole, den kunne eg også tenkt meg :)

    Ynskjer deg ei nydeleg helg.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Nå går jeg "rett ut i lørdagen " , skulle ikke forundre meg om jeg kikker innom Indiska.....kjolen er lekker ! Godt å bli påmint / inspirert om viktigheten av farger, du skriver så godt at det "virker" ! :-) Skal ellers se etter om noe "i de gode og riktige " fargene ellers, av et eller annet slag, blinker til meg også....
    Gler me te i morgo, klemmmm!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg