Tordenvær..

I dag stod vi opp til

 mørke skyer på himmelen

over

Humlehagen

det var

lyn og torden

det lynte kraftig utenfor vindusruta..

og jeg kjente den lille redselen fra barndommen

den bitte lille sitringen i magen

for det er jo litt nifst også når

naturkreftene

skaper denne fornemmelsen

en følelse

av å komme ut av kontroll..

en slags uro

har du også kjent det?



mørke skyer
 seiler avgårde
min rare
tordenhimmel
skaper de
ukontrollerte
følelsene
hjertet hamrer
så hardt
jeg kjenner
livsrusen
kjærligheten
min indre
kraft
min ledestjerne
uten livsrusen
er dagene
uten farge
uten lys
livsrusen
den røde tråden
i stemningene
i alt
alt



Min skumle tordenmorgen ble et dikt til deg!

Ønsker deg en super dag - med vinden i ryggen og koselige opplevelser!

Vi sees!





 

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg