Brevet..

Det er bare meg som titter innom deg og sier hallo

på torsdagskvelden!

Håper din torsdag har vært like fin som min!

At du har hatt noen koselige opplevelser i dag!

I dag kom jeg til å tenke på at jeg skulle ha skrevet flere brev..mail eller hilsener..

det går så lett i glemmeboken!

Kanskje dette skal bli året jeg sender mange koselige julekort?

At noen blir glad for en liten hilsen..

et livstegn fra meg?

Det vil jeg gjøre!

Jeg skal kjøpe eller lage flotte julekort i år..

og glede noen!

Hva med deg?

Tenk over det..

noen blir helt sikkert hoppende glad

for et julebrev fra deg!

Kos deg med en nydelig sang av favorittgruppa mi Bo kaspers og sangen "Brevet"

Hadde så lyst til at du også skulle høre den!




                                                                   
 Ha en fin torsdagskveld til neste gang vi sees!

                                    



Kommentarer

Populære innlegg