Så jeg deg..


Av og til kan et møte med et medmenneske gjøre et ganske sterkt inntrykk.

 Vi kan bli sittende igjen å bare gruble..tenke og reflektere..har jeg gjort alt jeg kan for å hjelpe?



tråkket jeg
uten å se
spurte deg
uten å be
hørte på
uten å lytte
var jeg der
men ikke 
så nær
som jeg
burde..


prøvde jeg
 veier
jeg ikke
skulle gå
ga deg svarene
uten å forstå
spurte deg 
uten
å fatte
så jeg deg
kanskje

eller

så jeg

egentlig

deg..


Skrevet av poeten i Humlehagen



..jeg har fått besøk av  noen bitte små venner til frokost..skjønningene!



Herlige søndagen!

Kanskje du skal bruke noe av søndagen til å drømme litt?

Bare drømmer gir opphav til forandringer!

Drøm gjerne med ei penn, fargestifter eller kanskje en malepensel i hånden!

Ja, for du kan ha kreative evner som du ikke har oppdaget enda, så gå på oppdagelsesferd..i deg selv!

Nyt søndagen din til vi sees igjen!



Kommentarer

Populære innlegg