Herlige 1 søndag i advent - morgen!

Har du også tent lys i dag?

Til frokosten din kanskje?

Det ble en rolig og fin søndag morgen!

I dag tok jeg fram julemusikken min, og

det var herlig å sitte med morgenkaffen

og endelig få høre igjen Oslo Gospel Choir med Mia Gundersen og Bjarte Hjelmeland

det er en av mine julefavoritter..

spesielt nå i adventstiden!




..det er deilig når julemusikken er litt rolig og stemningsfull, synes jeg, for gir en slags ro i kroppen..

en blir nødt til å roe seg ned for å ta den inn..


..ser på morgenrunden min

at vi må koste litt tang ..

og ordne litt opp

etter uværet!


God  morgen til deg, søte Trulte!

Men Billy er litt overlegen i dag..

han er jo ute alene

med muttern!


..første snøen på grønnkålen i år..


..og Egon vil gjerne hjelpe meg på kjøkkenet i dag..

det er ikke farlig å være meg

som har

gode og hjelpsomme

 Egon!



..vær så snill da,Muttern..

har du noe godt til meg, jeg er jo

sussebassen din!


Ja, for det lukter litt fristende her i kjøkkenkroken!

Jeg er nemlig i gang med å lage litt

adventskos
 til mine kjære!



..bacon..



..lutefisk..




..så er jeg i gang med

 denne!

Hvis deigen hever seg, så får du

oppskriften!



En riktig god dag til søndagsleserne mine!

Kos deg!


..de tre ingrediensene i lykke er

noe å gjøre

noen å elske

og noe å håpe på..

og kanskje..

lykken forfølger oss

som en skygge..

når vi ikke tenker

 så mye..

på den?

Kanskje det ja..

Hva tror du?

Nyt denne søndagen!!


Kommentarer

  1. Herlig innlegg mamma:) Setter veldig stor pris på at dorull nissen e på plass, blir ikke jul uten(fantastisk kunstverk)!!! Og treet ble bare sååå vakkert!! Glede me til å komme innom og få litt julestemning!! Ha en nydelig søndag! Klem

    SvarSlett
  2. Første gang jeg er innom her Else Britt, og dette var veldig koselig og fint.Fikk et tips fra din datter om denne bloggen...;-)

    SvarSlett
  3. Takk for at du kikker innom Humlehagen, det er kjempekoselig!Den skal være et fristed til avslapping og inspirasjon, så herlig med tilbakemelding fra deg - du vet det inspirerer meg veldig også! Takk skal du ha, Anne Iren,jeg ble glad!Ha en fin kveld, og hils! Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg