Evigheten..

Det føles alltid

veldig fint..

ja, ganske så

spesielt

å bare sitte ved havet!

Du blir sittende å

se

lytte

undre

deg over de fantastiske

 lydene

det vakre

synet

ja,  kanskje du også blir helt

betatt..

Hos meg ble opplevelsen  til et dikt!


bølgene kjærtegner
berget
og steinens hud
vakkert
varsomt
vilt
voldsomt
favnende
omslutter
elementene
de uklare grensene
viskes ut
berusende kjærlighet
i hvert kjærtegn
smeltet sammen
til evig tid..


skrevet av poeten i Humlehagen





..mine tanker

er mine øyne

jeg kan ikke se

noe annet

enn det tankene mine

rekker å beskrive..



..uten ord glemmes det som er ukjent

uten ord forstås ikke andre verdener

uten ord blir følelsene kun instinkt..



..uten ord blir verden fattig

og det indre forblir ukjent..



Du har sikkert skjønt at jeg er i det poetiske hjørnet i dag!

Lørdag 19 november!

Hva skal du bruke denne nye dagen til?


..mor Teresa sier det så vakkert..

og det er helt sant!

Så vi må huske i dag

å fylle hjertet vårt
med

positivitet!



det lysner..

Nyt lørdagen - vi sees snart igjen!



Kommentarer

Populære innlegg