Krydder..

Av og til kan det være deilig med litt forandring!

Ta et skritt ut  av sin egen lille verden..

for å bevege seg inn i en annen!


..oppleve en avslappende atmosfære

hyggelige mennesker

omtanke

latter

ja, bli litt bortskjemt!



..lun høstsalat..


..deilige viner..


..fantastisk skalldyrsuppe..


..grillet gravlaks..


..og utsikten var bare så flott!


..rosevin..


..en liten mellomrett..med sitronsmak..


..så kom en utrolig god torskerett..og scampi..



..og har du sett på maken..for en sprek kombinasjon!

Torsk og pinnekjøtt..

det var visst en spennende smak

 og litt uvant..


..og damene fikk

 ei nydelig

rose..


..og pannacotta..med multesaus..


En fantastisk opplevelse!

Hvor var  hverdagen min blitt av

disse timene?

Hvor var de våte pelsene som hadde rullet seg i gjørme, Trulte, matfatene,

hundeklærne, støvlene og ullsokkene, husarbeidet, klesvasken og de skitne gulvene?

Tenk, jeg bare

glemte

dem litt!

For jeg var ei lita stund

 i en annen verden..

som er veldig ulik min..

jeg var bare ute en tur og

krydret

 tilværelsen litt..

en veldig fin opplevelse!

Men så var det bare

fantastisk

å stige ned i støvlene

på morgenkvisten..

rusle ut i Trultehuset..

bli møtt av herlige grynt..

 og

høre glade bjeff

 fra hunderommet..

jeg kjente

gleden

og

tilfredsheten

helt ned i magen..

takk for

hverdagen!

Håper du også har ei fin helg!

Kanskje du også har hatt noen fine opplevelser og endret noen rutiner ?

Nyt søndagen til vi sees!






Kommentarer

  1. Hei! Veldig interessant krydder... ! :)

    SvarSlett
  2. Ja, snakk om å krydre tilværelsen..det var en fantastisk opplevelse!Men heldigvis er det nyydelig med brødskiva og kaffekoppen på en stein i fjøra eller kor som helst..det er DET som er det virkelige livet..deilig ikke sant? Klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg