Strålende november..!

Så nydelig..så STRÅLENDE vakker..denne novemberdagen har vært!

Knallblå himmel og milde vinder..og masse SOL!



Billy sjekker badevannet..det er helt TOPP! Når du er VANNHUND er dette absolutt dagen for å NYTE et realt sjøbad!


Bror Egon liker best å vasse..GODGUTTEN!


Kreativitet er kunsten å SE.. det UVENTEDE..la seg beruse av lukten, sanseligheten og MUSIKKEN i naturen..hør etter neste gang..kanskje du hører tonen..?


Slike ettermiddager blir det alltid SEIN middag..fordi..det er helt nødvendig å oppleve SKUMRINGSTIMEN!

Da MÅ det være middag på SALONGBORDET..slik at vi kan SE alt som skjer utenfor vinduet...

Det ble WOK igjen..men det er kjempegodt!

Masse grønnsaker, små ferdigkokte bønner som jeg hadde i fryseren og tre piskede egg stekt nedi tilslutt..så dette ble en nesten VEGETARISK wok i dag!

Soyasaus må det være! Dette er en sunn og rask middag - noe for DEG?




           TAKK for denne fine ettermiddagsstunden i SKUMRINGSTIMEN..jeg skal gjemme den i ..

                                                                     HJERTET MITT!

                                 Så ønsker jeg alle dere leserne mine en KJEMPEKOSELIG kveld!
                         Dere er så FLOTTE og INSPIRERENDE..så er det noe rart.. at JEG har fått skrivekløe?
                                                    
                                                              Ha det fint da, til vi blogges igjen!

Kommentarer

  1. Nydelige bilder du tar Else Britt! Ja det var en aldeles fantastisk november dag! Så er det så fint at du kommer med slike enkle og raske middagsforslag...sunt og godt til og med! he he Takker !

    SvarSlett
  2. ja, denne dagen var bare helt utrolig..tenk november..og sååå mildt!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg