Tid alene..

Har du hørt enkelte som sier at de av og til liker å bare SLØVE litt?

Det dreier seg absolutt ikke om å være en latsabb som bare ligger på sofaen!

Det betyr igrunnen bare det å IKKE gjøre noe som helst et øyeblikk..ei lita stund eller ta en liten pause!

Dyr er fantastiske på det området når det gjelder å slappe av, VI har masse å lære av dem!

De streber alltid etter BALANSE mellom aktivitet og hvile - de er helt utrolig flinke til å hvile seg og finne tilbake til balansen i seg selv - etter en trimtur!

Hva med OSS?

Egon har vært en god læremester for MEG til å lære meg å slappe av!

For Egon, han er en skikkelig mester til å sette seg rett ned - og bare GLO!

Han GLOR og GLOR!

I begynnelsen lurte jeg på hva han glodde på hele tiden!

Så satte jeg meg ned ved siden av han, og glodde..jeg også. Jeg satt der lenge og fikk oppleve hva det var..å bare sitte slik å se.

Man ser så MYE når man sitter og ser..uten noe annen grunn enn bare for Å SE!

Nå lever denne lærdommen videre i meg, og jeg har fortsatt med å sitte å bare glo ut i lufta av og til, det er som å dulle litt..med sin egen FANTASI!

Selv om du ikke har læremester Egon hos deg, så kan du LÆRE det!

Alle kan utvikle evnen..til å bare sitte og SE!

Det kan anbefales..bare prøv!



                                Her satt jeg og GLODDE litt, ei lita stund i dag..










Så blide og glade gutter i motlys - hopp og sprett og viltre påfunn-masse sprell - og LYKKELIGE rundkast -  i fjæra!

Har du en godbit..!


springende bein
bankende hjerter
rytme gjennom hverdagen
galopperende tanker
tid som ikke strekker til

-må innse at livet er sterkt og intenst
nettopp gjennom sin FORGJENGELIGHET..



Tiden består av små, uforglemmelige minutter som renner gjennom
livets timeglass..

Å nyte tiden er
å nyte livet!

Ta vare på dem du har rundt deg i kveld - nyt TIDEN din -  og LIVET!

Takk for at DU kikker innom meg her på bloggen, det er kjempehyggelig! Ha det fint til vi sees igjen!

Kommentarer

Populære innlegg