Mandagshimmel..

God morgen!

Så koselig at DU titter innom meg på morgenkvisten!

Håper du har en fin morgen -alene hos deg selv -  eller sammen med familien - og barna dine  kanskje - eller sammen med noen trivelige kollegaer!

Kanskje noen i nærheten av deg trenger litt ekstra oppmerksomhet i dag?

Litt mer OMSORG enn vanlig?

Trenger kollegaen din et lite klapp på skulderen kanskje?

Litt ros?

Kanskje du kan skrive en morsom lapp..eller gjøre noen morsomme SPRELL eller bare vise at du er der for en prat hvis det skulle være noe!

Følg  nøye med..så kanskje du ser et lite tegn på at noen trenger din støtte..akkurat i dag!



Tidlig på morgenkvisten ble jeg møtt av dette vakre synet i horisonten..



Så endret himmelen seg..ble rødere..


Den ble så fantastisk vakker!

Jeg måtte bare gripe øyeblikket, for etter et par minutter er dette synet borte!

Dette er snakk om HER OG NÅ OPPLEVELSER..

Så endret himmelen seg igjen.

Snart var det bare å rusle inn, for synet var borte fra himmelen og bak fjellene, like fort som det kom..forsvant det..

Øyeblikkets GLEDE!


Har du roser som har stått noen dager? Kanskje litt på overtid..så de skranter litt, men er ikke helt klare for å kastes heller?

Det hadde jeg etter denne helgen.

Da bruker jeg bare å skjære dem helt KORTE! Da varer de gjerne et par dager til! Så kan du ha dem i en liten vase eller ei skål - det er nydelig å bare spre roseknoppene i ei glasskål også -  på bordet ditt..så kan du sette masse telys rundt!



                                          Da håper jeg å få glede av rosene noen dager til!



Jeg skrev disse ordene på tavla i dag for å glede DEG og MEG SELV - ja,  riktig for å kvikke oss opp litt!

Jeg er nemlig småsjuk..et lite halsvirus prøver å invadere meg..men jeg stritter i mot som bare det!

Det vil gå bra!


                                                            Ha en strålende dag videre!

Alt godt til HELTEN!

Ja, for det er jo DU!

Du som opplever store.. og små..ja helt uforståelige

 LIVSMIRAKLER!

Den eneste virkelige helten i ditt liv er DEG!

Kommentarer

Populære innlegg