Mirakler!

Det skjer stadig MIRAKLER rundt oss!

Det kan vrimle av gledelige..ja helt UVENTEDE opplevelser i hverdagen din!

Det er ikke mangelen på mirakler som er problemet,

 men det er heller VI som mangler!

For det er ofte slik at vi står på en haug av

 DIAMANTER

 uten å fatte det,

 og så speider vi bare etter en ny gullgruve..

bak det neste hjørnet!

Men vi kan ØVE oss i dette med å få bedre kontakt

med oss selv!

Det liker jeg!


For det betyr at når vi får bedre kontakt med oss selv,

 så kan vi begynne å legge merke til det som er

 USEDVANLIG..i det helt VANLIGE!

Vi kan slutte å tenke på at nå må vi virkelig PRØVE å være til stede i nuet,

 fordi vi automatisk begynner

 å VÆRE det!

 Vi tenker ikke så mye, vi bare ER!

Synes DU det er vanskelig å være til stede i øyeblikket?

Det er så mange øyeblikk..så mange

 MIRAKLER

i løpet av en dag!




Jeg synes det fantastiske høstværet,

den utrolig MILDE VINDEN og de gode temperaturene

vi har hatt i det siste..

nesten er et

 MIRAKEL!

Det er også litt forvirrende!

For jeg tar på meg ulltrøye på tur fordi det er NOVEMBER, ikke sant

og så blir jeg gående rundt helt gjennomsvett..

i altfor mye klær!



  Glade gutter i lyngen..for meg er det et aldri så lite mirakel!

               Kvit mose...og et gedigent kunstverk som NATUREN prøver å vise deg hvis du er tilstede..


Skikkelig BAKOVERSVEIS kan du få, hvis du er ute og blir forført at den friske, milde novembervinden i dag!

Egon - en skikkelig LIVSNYTER i dag!

 Lyng overalt...i baken også, klart det! Må nyte hvert sekund..hvert øyeblikk!


Muttern!SE meg da! Kom hit, og LEK med meg!


                          Har du sett på maken til overraskende GOD KLESTØRK..nesten et mirakel!


Fantastisk mye godt til Trulte fra butikken i dag!

Tenk så HELDIGE vi er..ja, det er jo nesten et aldri så lite mirakel..



                                                    ..kunne oppleve soloppgangen..


                                                               ..nyte ei stille stund...



                                   
  .. med  Kaffe Mocca...

hverdagens lille mirakel..


                                                                ..bitte små mirakler...

                          
                                                     ..det lune trygge hjemmet di


 Dette er kun en brøkdel..noen øyeblikk

jeg ville dele

 med DEG!

MIRAKLER

 er helt uventede gleder,

overraskende

 sammentreff,

uforklarlige

opplevelser,

skjønnhet

som bergtar deg..

ja egentlig alt som skjer

 i løpet av en dag..

så sant VI er i stand til å se

 hva det er VERDT..

                                                             

 HER OG NÅ!


                                  
Takk for at du kikker innom meg på bloggen!
         
 Håper du har hatt det fint, og har funnet noe

 å glede deg over

 denne første

 novemberdagen!

                                   

Kommentarer

Populære innlegg