Tid for deg selv..

 Har du av og til behov for å være helt alene?

Å finne litt tid til å bare være for deg selv?

Mange føler kanskje at de stjeler tiden fra noen

f eks barna, kjæresten eller jobben - ja, slik at de får nesten dårlig samvittighet

for å rydde plass til litt tid for seg selv!

Det er mange små øyeblikk i løpet av dagen som kan være dyrebare for oss!

De få minuttene når du har sendt alle avgårde til sine gjøremål feks, minuttene alene i bilen, på bussen, toget

eller T -banen der ingen kjenner oss..den stille stunden på badet..ja, kanskje det stjålne

øyeblikket mens vi

vasker opp kan være dyrebart for oss!

Har du tenkt over det du også?

Prøv å finn litt tid for deg selv!

Du trenger det!

Det er ikke galskap,

 men viktige pusterom i hverdagen som

gir deg styrke!

Kanskje det er noe å tenke på nå framover mot julehøytiden..?

Jeg har tatt fram  litt mer pynt til advent!

Det er koselig å se igjen pynten som jeg har hatt i flere år, det er et

gledelig gjensyn!


Julekortlenka mi!

Koselig!

Spent på om jeg får noen julekort i år...


..og hjerteengelen min..som bærer det store hjertet..

fint å se den igjen..


..jeg bare liker den lille engelen..


..og engledamene..



..men det skjønneste for meg er..


..de herlige dorullnissene!

Akkurat nå vil jeg bare drømme litt tilbake..

til tiden som småbarnsmor

da jeg ble ivrig møtt

av eldstejenta

som hadde strevd og laga disse

dorullnissene

som hun stolt viste fram!

Deilige minner, ikke sant!

Du har sikkert også noen gode minner

som du har gjemt i hjertet ditt!


Kanskje du også har tatt fram litt forskjellig til advent..

kos deg!

 Nyt fredagskvelden til

vi sees igjen!













Kommentarer

  1. Her e d to innlegg som e ikke har fått med meg..Skjønner ikke at d har skjedd, e prøve jo å være innom hver dag, men du produserer jo så raskt at e tydeligvis ikke klarer å henge med!:-) Koselig å se nissene igjen- d blir liksom ikke helt jul uten dem!! Nydelige innlegg mamma, alt du skriver berører virkelig meg!!! Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg