Konglemani..

Husker du at jeg samlet kongler i høst?
Det var i innlegget om "Den gode stemningen."


Jeg synes de er så nydelige!

Nå har de tørket, blitt lubne og fine og kan brukes til forskjellig pynt -

kanskje i adventstiden?

De kan sprayes med gull..sølv..eller bindes opp på forskjellige måter..

men jeg liker godt å bruke dem slik de er..

for tiden pynter de opp i lysestaken!

Har du noen ideer?

Det hadde vært koselig med noen tips!

Du kan lese mer om hvordan jeg bruker konglene i blomsterkassene her.











Jeg bruker også konglene til noe helt annet, men det kan jeg ikke vise deg før i desember!

Ønsker deg en alle tiders tirsdag!

Jeg skal ut til Trulte

 hun skal ha en bitte liten slags feiring..ja litt på etterskudd da..og smake noe nytt hun aldri har smakt før..

vent å se!

Nyt dagen din til vi sees!






Kommentarer

  1. Kanskje vi kan ha juleverksted og prøve å lage litt forskjellige ting med disse vakre konglene:-)En krans av kongler ønsker jeg meg;-) som kan henge på døra! :-)

    SvarSlett
  2. Ja,så gøy! Plukket ei korg i dag også som står til tørking!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg