En liten hagevandring..

Tenkte å ta deg med en liten tur

 i hagen min

 for å se hvordan det går med noen av vekstene nå etter frosten!

Håper du vil rusle litt rundt sammen med meg!



Hortensiaen står faktisk og blomstrer litt enda..



..det samme gjør salvien..blomstrer i solveggen..



..og oregano..grønn og flott enda!



..en annen type oregano..min favoritt med en helt fantastisk smak..enda flott til pizza og pastaretter.. så fin der den står i solen!



..og peppermynte..enda er det masse grønne blad og en helt nydelig duft...



Så må du hilse på urtegudinnen!

Hun passer på at det er masse kjærlighet i urtehagen!



..sitronmelisse..



..lavendel..den er blitt litt tufs og skrantete, men ikke så rart det er november!



bergknapp..vakker høstplante!



margeritten gleder oss enda med blomstring..i november!



..og mine små rosenkål vokser!



..et skjell..



..og steingarden..vakker ikke sant?




Klokken 15.16 begynte solen å gå ned over Humlehagen..


..det var bare så nydelig..



Kjærlighetens hage

Kjærligheten gjør
at sommeren kan synge
vinteren gjennom
og gjøre verden
til en vakker hage
overdrysset
med evighetsblomster

Takk

 for at du ble med meg

på en liten vandring i

  kjærlighetshagen

min!

Godnatt!


Kommentarer

Populære innlegg