Deilige novembermorgen!

Det er fortsatt en av disse herlige morgenene i november!

Du kan stå opp og delta i dette fantastiske livet!

Du kan takke for

det du har
de du har
det du er
der du er

Du kan lukke opp vinduet ditt og slippe livet inn!

Du kan verdsette de små gledene

de gode rutinene

de enkle måltidene

de vanlige møteplassene

på denne helt alminnelige novemberdagen..


..min grytidlige morgenstund var bare magisk..


... naturens eget maleri..da blir det jo bare vakkert..

så jeg ble inspirert til å ta fram naturdagboka mi..




..kikke litt..mimre litt..og le litt av mine gamle notater..


..en koselig kalender med nydelige tegninger..du kan notere hendelser om smått og stort som skjer rundt deg i hverdagen..







..det blir spennende å se hva som kommer først i år ..blir det frosten eller den deilige hvite dyna som skal varme og beskytte vekstene mine i vinter..

jeg håper det blir den store, tjukke dyna fordi det er den som avgjør mye.. om våren blir blomsterrik..

ja, det er jo nettopp denne beskyttende vidunderlige hvite dyna av snø!

Ha en kjempfin novemberdag!

skap gode minner

kjenn på dem

lev i dem

og med dem


- du kan jo  notere litt i ei dagbok..hvis du har lyst..eller bare gjemme minnene

i hjertet ditt!

Du kan lese mer her om hagedagboken min og bli inspirert!

Ha det fint til neste gang du kikker innom-

 det setter jeg pris på  - blir glad og inspirert!


Har du lyst til å bli medlem, følger av bloggen,  kan du trykke på nederst til høyre i det blå feltet på framsiden av bloggen -

det hadde vært koselig!









Kommentarer

  1. Nydelig innlegg om november morgenen, mams:) Glad i deg:)

    SvarSlett
  2. Å, kjempeglad i deg også! Ja, det er noen fantastiske morgener for tiden, kan bare ikke huske å ha opplevd maken altså, blir bare helt satt ut, og springer rundt i hagen med fotoapparatet i bare nattkjolen og støvlene..he,he du kan jo tenke deg, litt av et syn!
    Himmelen forandrer seg veldig fort,for plutselig er det for lyst..og rosafargen er borte vekk..

    SvarSlett
  3. Tror jeg skulle vært på beina litt tidligere rett og slett :), nyyydelig bilde av den stemningsfulle morgenen i dag....Du skriver også så stemningsfullt og tankevekkende....herlig!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg